Reklama:
Renault Latitude, dzięki swym sporym rozmiarom - 4.888 mm długości, 1.832 mm szerokości, 1.495 mm wysokości w połączeniu z rozstawem osi wynoszącym 2.762 mm - może z powodzeniem pełnić funkcję reprezentacyjnej limuzyny bądź rodzinnego auta. Do tego oferuje 477 litrów pojemności bagażnika (511 l z zestawem naprawczym) i liczne schowki w całej, przestronnej kabinie.
Już w podstawowej wersji Latitude ma oferować szereg rozwiązań zwiększających komfort podróżowania. W zależności od poziomu wyposażenia dostępne będą m.in. system klimatyzacji z nawiewami na tylne miejsca lub automatyczna trójstrefowa klimatyzacja, fotel kierowcy z wbudowaną funkcją masażu wyposażoną w 4 tryby działania, karta Renault hands free, nowy system nawigacji Carminat TomTom, bogata oferta radioodtwarzaczy, zestawy głośnomówiące Bluetooth, kierunkowe reflektory bi-ksenonowe oraz system wspomagania parkowania przodem i tyłem.
Latitude w sumie będzie oferowany z 4 silnikami benzynowymi i aż w ośmiu wersjach wysokoprężnych (w zależności od rynku). W Rosji sprzedaż rozpocznie się od wersji benzynowych napędzanych silnikiem 2.0 litra o mocy 103 KM (średnie spalanie na poziomie 8 l/100 km), współpracującej w bezstopniową skrzynią biegów CVT Xtronic oraz 2,5-litrową jednostką V6 z 6-biegową skrzynią automatyczną. Mocniejszy z motorów dysponuje mocą 175 KM i maksymalnym momentem obrotowym 228 Nm, zużywając przy tym średnio 10,5 l/100 km.
Szeroka gama silników obejmować będzie m.in. dwulitrową jednostkę dCi o mocy 150 i 175 KM. Na niektórych rynkach w najmocniejszych wersjach samochodu pojawi się silnik V6 dCi o mocy 240 KM. Tą samą mocą będzie można dysponować wybierając wersję z silnikiem benzynowym V6 o pojemności 3.5 litra. Ofertę silników uzupełnią sześciobiegowe skrzynie mechaniczne oraz automatyczne.
Jak zwykle w przypadku Renault wiele można oczekiwać w kwestii bezpieczeństwa. Już sama konstrukcja auta ma gwarantować wysoką ochronę w przypadku wypadków. Ponadto na liście wyposażenia znajdziemy m.in. ABS i system wspomagania nagłego hamowania, system kontroli toru jazdy ESC, do 6 poduszek powietrznych z systemem dwóch czujników bocznych, napinacze i ograniczniki napięcia pasów,
3-punktowe pasy bezpieczeństwa, ogranicznik prędkości oraz czujnik ciśnienia w oponach.
Renault Latitude jest produkowane w Korei Południowej, w fabryce Renault-Samsung Motors w miejscowości Busan. Zaprezentowany po raz pierwszy publiczności podczas salonu samochodowego w Moskwie, Latitude trafi do sprzedaży pod koniec września 2010 r. kolejno w Maroku i w Algierii, na Ukrainie, w Rosji i na rynki afrykańskie. Wersja europejska będzie jedną z nowości salonu samochodowego w Paryżu.
żródło: http://www.mojeauto.pl
Redakcja serwisu 3miastomoto.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie.
Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.
Regulamin komentowania artykułów w serwisie 3miastomoto.pl
W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie 3miastomoto.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.