Reklama:
Ford to jedna z najpopularniejszych marek motoryzacyjnych na świecie. Polscy kierowcy darzą ją ogromnym zaufaniem, o czym świadczy to, że zarówno nowe, jak i używane Fordy należą do grona najchętniej kupowanych aut w naszym kraju.
Ford Focus
Kompaktowy Focus to auto bardzo często poszukiwane na rynku wtórnym głównie z uwagi na niską awaryjność oraz mocne silniki Diesla. W szczególności wzięciem cieszą się modele drugiej generacji, ponieważ są dość odporne na korozję, a jak wiadomo, korozja jest sporym utrapieniem dla właścicieli Fordów. Focus drugiej generacji jest bardzo praktyczny oraz dostępny z wieloma typami silników, np. benzyniaki występują w szerokiej gamie pojemności od 1.4 (80 KM) do 2.5 (305-350 KM). Eksperci z serwisu Używane Jak Nowe przypominają jednak, że nie jest zalecane przerabianie benzyniaków na LPG, gdyż w silnikach tych jest aluminiowy blok. Dodatkowymi plusami „dwójki” są świetne właściwości jezdne, wygodne wnętrze i względnie niska awaryjność.
Ford Mondeo Mk 4
Mondeo to kultowy model Forda produkowany od 1993 r. Od 2014 r. w sprzedaży jest piąta generacja. Mondeo Mk 4 to lubiane przez Polaków używane auto, gdyż można je kupić za bardzo dobre pieniądze. Jego atutem są niezłe walory użytkowe. Wnętrze samochodu jest przestronne oraz zapewniające komfort podczas jazdy kierowcy i pasażerom. Uwagę nabywców przykuwają zwłaszcza ogłoszenia typu „Ford sprzedam” odnoszące się do Mondeo Mk 4 z silnikiem 2-litrowym w wersji benzynowej i diesla, najlepiej bez korozji. Za takie egzemplarze Polacy są skłonni zapłacić nawet 30 tys. zł i więcej.
Ford Fiesta
Fiesta to kolejny model Forda, który upodobali sobie rodzimi kierowcy. Fiesta zadebiutowała ponad 40 lat temu – w 1976 r. Obecnie, od 2017 r., w produkcji jest ósma generacja, która na rynkach europejskich występuje w wersji Active oraz jako trzy- lub pięciodrzwiowy hatchback. Do wyboru są 4 silniki benzynowe oraz jedna wysokoprężna jednostka napędowa. Osoby preferujące dynamiczną jazdę szukają sportowej wersji ST z silnikiem 1.5 EcoBoost kryjącej pod maską 200 KM.
Artykuł partnera.
Redakcja serwisu 3miastomoto.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie.
Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.
Regulamin komentowania artykułów w serwisie 3miastomoto.pl
W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie 3miastomoto.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.