baza firmogłoszenianewsyforummultimedia

 Reklama: 

3miastomoto.pl » strona główna » aktualności » Ranking jakości Auto Bild 2011

Ranking jakości Auto Bild 2011

  Kategoria: bieżące  /    Dodano: Środa, 04.01.2012, 16:05

Niemiecki Auto Bild opublikował pod koniec grudnia najnowszą edycję ciekawego rankingu jakości Qualitatsreport 2011. Co godne podkreślenia, na czołowych miejscach zestawienia znajdziemy wyłącznie koncerny wywodzące się z Azji. Najwyżej sklasyfikowaną marką europejską okazała się Skoda.

Niemiecki magazyn motoryzacyjny Auto Bild po raz drugi z rzędu uznał markę Hyundai za zwycięzcę publikowanego raz do roku rankingu jakości Qualitatsreport. Azjatycki koncern uzyskał ostateczną notę 2,43, co dało mu pierwsze miejsce na liście przed takimi konkurentami jak Honda, Mazda oraz Toyota (wszystkie te marki uzyskały identyczny wynik – 2,50 – zajmując ex aequo miejsce drugie).

Najwyżej sklasyfikowaną marką europejską okazała się Skoda (miejsce piąte), natomiast najlepsze koncerny niemieckie według Qualitatsreport 2011 to Audi, BMW oraz Mercedes-Benz (ex aequo pozycja szósta).

Ocena końcowa w rankingu jakości Auto Bild uwzględnia takie czynniki jak m.in. wyniki ankiety przeprowadzonej wśród użytkowników motoryzacji
, akcje naprawcze, pozycja w raporcie niezawodności TUV, wyniki testów długodystansowych, ocena pracy autoryzowanych serwisów, a także warunki świadczonej oferty gwarancyjnej.

Ważnym elementem oferty zwycięskiej marki Hyundai jest program gwarancyjny 5-Year Triple Care, który obejmuje 5-letnią gwarancję bez limitu kilometrów, 5 lat opieki technicznej pojazdu oraz 5 lat assistance.

Hyundai, samar.pl

Komentarze do artykułu

Komentarzy w artykule - 0

+ Dodaj nowy komentarz:
 

Redakcja serwisu 3miastomoto.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie. Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.

Regulamin komentowania artykułów w serwisie 3miastomoto.pl

W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie 3miastomoto.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.

  1. Komentarze dodawane przez czytelników służą prowadzeniu poważnej i merytorycznej dyskusji na temat zamieszczonych wiadomości oraz problemów z nimi związanych.
  2. Czytelnicy mogą umieszczać informacje i opinie niezwiązane z treścią artykułów dla istotnych powodów (np. poinformowanie innych czytelników o wydarzeniach).
  3. Zabrania się dodawania komentarzy: wulgarnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub zawierających treści zabronione przez prawo.
  4. Celem komentarzy nie jest prowadzenie jałowych sporów osobistych między czytelnikami.
  5. Wszystkie wpisy stojące w sprzeczności z powyższymi warunkami będą niezwłocznie kasowane w całości bądź w części.
  6. Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy (lub ich części) należy usunąć.


GOOOGLE