baza firmogłoszenianewsyforummultimedia

 Reklama: 

3miastomoto.pl » strona główna » aktualności » Jazda bez powietrza zimą...

Jazda bez powietrza zimą...

  Kategoria: Bieżące  /    Dodano: Sobota, 11.12.2010, 09:33

Zalety opon pozwalających na bezpieczne zatrzymanie pojazdu lub kontynuowanie jazdy po ich przebiciu są oczywiste. Dwa modele opon w technologii Run Flat proponuje na zimę 2010/2011 japońska firma Bridgestone.
Model LM25 RFT to opona przeznaczona dla pojazdów o dużej mocy silnika - sedanów, GT i coupe, oraz idealny wybór dla wymagających kierowców, którzy lubią szybką jazdę przy zachowaniu pełnego bezpieczeństwa w zimowych warunkach drogowych.

Rzeźba bieżnika ze specjalnymi klockami w kształcie soczewek minimalizuje ryzyko aquaplanningu, zapewnia wyjątkową trakcję i prowadzenie na nawierzchniach zamarzniętych, mokrych, suchych oraz na błocie. Opona stanowi fabryczne wyposażenie: BMW Serii 1,3,5 oraz 6, Z4, Mini, Nissan GT-R.

Druga z zimowych propozycji Bridgestone oznaczona symbolem LM25 4X4 RFT, jak samo oznaczenie sugeruje, przeznaczona jest dla pojazdów z segmentu SUV. To, jak mówią inżynierowie japońskiego koncernu, nowa jakość w zakresie precyzji prowadzenia przy wysokich prędkościach w zimowych warunkach. Zaprojektowana na podstawie opony LM25 do samochodów osobowych i wzmocniona dzięki sztywniejszym klockom i większemu zagęszczeniu rowków rzeźba bieżnika, doskonale odprowadza wodę i poprawia osiągi samochodów 4x4 i SUV.

Pierwszą oponę w technologii Run Flat Tyre koncern wyprodukował na początku lat osiemdziesiątych, w 1987 roku opony te trafiły już jako seryjne wyposażenie Porsche 959. W 2005 roku Bridgestone zaprezentował drugą generację opon wyprodukowanych w technologii Run Flat, w której zastosowano ulepszona mieszankę gumową dającą wyższy komfort jazdy. Obecna, trzecia generacja opon RFT, to połączenie ponad dwudziestoletniego doświadczenia oraz najnowszej technologii Bridgestone w celu zapewnienia maksymalnego komfortu jazdy.

Technologia RFT umożliwia kontynuację jazdy samochodem w przypadku przebicia lub rozcięcia opony. Jeśli pojazd jest w ruchu, a opona szybko traci ciśnienie, technologia RFT umożliwia kierowcy utrzymanie kontroli nad pojazdem i pomaga uniknąć sytuacji potencjalnie niebezpiecznych. Kierowca może kontynuować podróż (z maksymalną prędkością 80 km/h na dystansie do 80 km) aż do najbliższej stacji obsługi. Dodatkową korzyścią płynącą z technologii RFT jest redukcja masy pojazdu oraz zwiększenie powierzchni bagażowej poprzez wyeliminowanie koła zapasowego.

 

źródło: www.moto.onet.pl

Komentarze do artykułu

Komentarzy w artykule - 0

+ Dodaj nowy komentarz:
 

Redakcja serwisu 3miastomoto.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie. Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.

Regulamin komentowania artykułów w serwisie 3miastomoto.pl

W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie 3miastomoto.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.

  1. Komentarze dodawane przez czytelników służą prowadzeniu poważnej i merytorycznej dyskusji na temat zamieszczonych wiadomości oraz problemów z nimi związanych.
  2. Czytelnicy mogą umieszczać informacje i opinie niezwiązane z treścią artykułów dla istotnych powodów (np. poinformowanie innych czytelników o wydarzeniach).
  3. Zabrania się dodawania komentarzy: wulgarnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub zawierających treści zabronione przez prawo.
  4. Celem komentarzy nie jest prowadzenie jałowych sporów osobistych między czytelnikami.
  5. Wszystkie wpisy stojące w sprzeczności z powyższymi warunkami będą niezwłocznie kasowane w całości bądź w części.
  6. Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy (lub ich części) należy usunąć.


GOOOGLE