baza firmogłoszenianewsyforummultimedia

3miastomoto.pl » strona główna » aktualności » Jak używać cynku w sprayu?

Jak używać cynku w sprayu?

  Kategoria: bieżące  /    Dodano: Czwartek, 09.03.2017, 12:18

Wpływ wilgoci na konstrukcję naszego samochodu może być większy, niż nam się wydaje. Jeżeli elementy metalowe nie zostaną w odpowiedni sposób zabezpieczone, niemal na pewno w dość krótkim czasie zaczną one korodować, co zaś nierozerwalnie związane jest z ich zniszczeniem. Co więc powinniśmy zrobić, aby do takiego sytuacji nie doszło?

Właściwy środek

Przede wszystkim należy zrozumieć, że żaden samochód nie jest niezniszczalny. Każdy model jest narażony na wpływ wielu szkodliwych czynników zewnętrznych, dlatego powinniśmy przeprowadzać regularne przeglądy naszego pojazdu. Najczęściej po kilku latach na powierzchni metalowych elementów nadwozie i podwozie zaczyna pojawiać się rdza. To dla nas ostatni sygnał, że należy działać.

Konieczne okaże się użycie cynku w sprayu. Pozwala on w skuteczny sposób zahamować rozwój korozji. Co więcej, chroni również elementy nią niedotknięte - tworzy szczelną i wytrzymałą powłokę, dzięki której rdza nie ma prawa się pojawić.

Odpowiedni wybór

Cynk w sprayu dostępny jest na rynku w wielu odmianach. Pamiętajmy o tym, aby nie oszczędzać na jego zakupie. Skorzystanie z taniego środka wątpliwej jakości nie pomoże nam wcale, a może nawet zaszkodzić. Wszystko przez to, że w jego składzie może znaleźć się wiele szkodliwych substancji chemicznych.

Kupując omawiany produkt, zwróćmy więc uwagę przede wszystkim na to, ile dokładnie cynku zawiera. Najlepszej jakości środki stworzone są z 99% właśnie z cynku i to nimi powinniśmy zainteresować się w pierwszej kolejności. Mogą kosztować kilka złotych więcej niż inne produkty, jednak dają nam one gwarancję skuteczności.

Użycie

Skoro już zaopatrzyliśmy się we właściwy cynk w sprayu, możemy przystąpić do jego aplikacji. Na samym początku musimy w odpowiedni sposób oczyścić i odtłuścić powierzchnie, która ma zostać pokryta cynkiem. Jeżeli znajdują się na niej większe ślady rdzy, ją również usuńmy.

Następnie całość dokładnie osuszamy. Bezpośrednio przed użyciem, wstrząśnijmy butelką środka. Powinniśmy rozpylać go mniej więcej 25 centymetrów nad blachą. Gdy pierwsza warstwa przeschnie (około 2 minuty), spryskujemy warstwę drugą. W ten sposób nałożyliśmy wystarczająca powłokę ochronną. Pamiętajmy, że jej skuteczność okaże się pełna dopiero po całkowitym wyschnięciu - zwykle trwa to około 24 godzin, jednak warto sprawdzić to odczytując odpowiednie informacji dołączone przez producenta. Gotowe - elementy naszego samochodu są chronione przed korozją.

Artykuł w oparciu o materiały udostępnione przez Lakiery24.com

Komentarze do artykułu

Komentarzy w artykule - 0

+ Dodaj nowy komentarz:
 

Redakcja serwisu 3miastomoto.pl nie odpowiada za treść komentarzy i treści dostarczone przez firmy i osoby trzecie. Jeśli chcesz z nami tworzyć serwis napisz do nas e-mail.

Regulamin komentowania artykułów w serwisie 3miastomoto.pl

W trosce o kulturę i wysoki poziom debaty w serwisie 3miastomoto.pl wprowadza się niniejszy Regulamin.

  1. Komentarze dodawane przez czytelników służą prowadzeniu poważnej i merytorycznej dyskusji na temat zamieszczonych wiadomości oraz problemów z nimi związanych.
  2. Czytelnicy mogą umieszczać informacje i opinie niezwiązane z treścią artykułów dla istotnych powodów (np. poinformowanie innych czytelników o wydarzeniach).
  3. Zabrania się dodawania komentarzy: wulgarnych, obraźliwych, naruszających dobra osobiste osób trzecich lub zawierających treści zabronione przez prawo.
  4. Celem komentarzy nie jest prowadzenie jałowych sporów osobistych między czytelnikami.
  5. Wszystkie wpisy stojące w sprzeczności z powyższymi warunkami będą niezwłocznie kasowane w całości bądź w części.
  6. Redakcja interpretuje Regulamin i decyduje, które wpisy (lub ich części) należy usunąć.


GOOOGLE